Trakų savivaldybės interneto puslapis
Trakų rajone teikiamos socialinės paslaugos žmonėms su negalia
Būsto pritaikymas asmenims su negalia
Kas yra socialinės kortelės? Ir kaip jomis naudotis?
Ką reikia žinoti žmonėms su negalia, kurie dirba?
Kaip atrodo artimų žmonių smurtas?
Asmens su negalia teisių apsaugos agentūra
Kaip Agentūra organizuoja pagalbą žmogui su negalia?
Ką Jums reikia daryti, kai prasideda ekstremali situacija ir nelaimės?
Ką daryti, jei prasideda oro pavojus?
Ką Jums reikia daryti, jeigu prasideda karas ir turite išvykti?
Kas yra radiacija ore? Kaip Jums apsisaugoti, jeigu oras yra nešvarus?
Ką Jums daryti, jeigu pamatėte bombą? Kaip Jums elgtis, jeigu Jus pagrobė?
Kas yra mobilizacija? Ką Jums reikia daryti, jeigu pamatėte priešo karius?