

Informacija apie Trakų rajono savivaldybės interneto puslapį
 |
Kas yra parašyta Trakų rajono savivaldybės interneto puslapyje?
Savivaldybės interneto puslapyje yra parašyta informacija apie:
- Savivaldybės kontaktus;
- Savivaldybės naujienas;
- Savivaldybės darbus;
- Savivaldybės renginius;
- Savivaldybės paslaugas.
|
 |
Savivaldybės interneto puslapyje
informacija yra parašyta šiomis kalbomis:
Visa informacija parašyta lietuvių kalba.
Svarbi informacija taip pat parašyta anglų kalba.
|
 |
Kalbą galite pasirinkti
interneto puslapio viršuje.
Jums reikia paspausti ant EN,
jeigu norite lietuvių kalbą pakeisti į anglų kalbą.
|
 |
Savivaldybės interneto puslapyje informacija taip pat pateikiama
lengvai suprantama kalba.
Jeigu norite skaityti informaciją
lengvai suprantama kalba,
paspauskite mėlyną
skaitančio žmogaus ženklą.
Skaitančio žmogaus ženklas yra
lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Skaitančio žmogaus ženklą rasite interneto puslapio viršuje.
|
 |
Savivaldybės interneto puslapyje svarbiausia informacija taip pat yra parodyta gestų kalba.
Gestų kalba yra rankų ženklų kalba.
Jeigu norite pamatyti informaciją
gestų kalba, spauskite rankų ženklą.
Rankų ženklas yra interneto puslapio viršuje.
|
 |
Kokie skyriai yra Savivaldybės interneto puslapyje?
Savivaldybės interneto puslapyje yra daug skyrių.
Skyrius yra svarbios informacijos pavadinimas.
Toliau šiame tekste yra aprašyti šie skyriai:
- Struktūra ir kontaktai;
- Naujienos;
- Renginiai;
- Veiklos sritys;
- Seniūnijos.
Seniūnijos yra miesto dalys.
Seniūnijos turi pavadinimus.
Pavyzdžiui, Senųjų Trakų seniūnija.
|
 |
Skyrius „Struktūra ir kontaktai“
Šiame skyriuje yra parašyta informacija
apie Savivaldybės darbuotojus.
Šiame skyriuje yra parašyta:
- kokie darbuotojų telefonų numeriai,
- kokie darbuotojų pašto adresai,
- kokius darbus dirba darbuotojai.
|
 |
Skyrius „Naujienos“
Šiame skyriuje yra parašyta informacija
apie svarbias Savivaldybės naujienas.
Pavyzdžiui, kokie svečiai
buvo atvažiavę į Savivaldybę.
|
 |
Skyrius „Renginiai“
Šiame skyriuje yra parašyta informacija
apie renginius.
Jeigu norite sužinoti, kokie renginiai bus,
kalendoriuje pasirinkite dieną.
|
 |
Diena, kurią Jūs pasirinksite,
bus mėlyname langelyje.
Paspauskite ant dienos,
kurią pasirinkote.
|
 |
Skyrius „Veiklos sritys“
Šiame skyriuje yra parašyta
naudinga informacija gyventojams.
Pavyzdžiui, informacija
apie pagalbą žmonėms su negalia.
|
 |
Skyrius „Seniūnijos“
Šiame skyriuje yra parašyta
Informacija apie seniūnijas.
Pavyzdžiui:
- kokie yra seniūnijų pavadinimai;
- kokie yra seniūnijų telefonai;
- kokie yra seniūnijų adresai;
- ir kita informacija.
Šiame skyriuje taip pat yra prašymų formos.
Prašymą rašome, kai norime
ko nors paprašyti iš Savivaldybės.
Pavyzdžiui, prašome, kad mums parašytų dokumentą apie mūsų gyvenamąją vietą.
|
Teksto originalą parengė Trakų rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus asmenų su negalia reikalų koordinatorė Jelena Marcinkevičienė
Tekstą lengvai suprantama kalba rengė:
Jelena Marcinkevičienė
Tekstą vertino: Inga Rukuižaitė
Tekstą koordinavo: Daiva Ivanauskaitė
Iliustracijų šaltiniai:
Informacija atnaujinta: 2025-11-07