![]() ![]() |
|
|
Kviečiame susipažinti su Trakų rajono savivaldybe |
|
|
Trakų rajono savivaldybės pastatas |
Kas yra Trakų rajono savivaldybė? Trakų rajono savivaldybė yra valstybės įstaiga. Valstybės įstaigos sprendžia įvairius žmonių klausimus. Toliau Trakų rajono savivaldybę vadinsime Savivaldybe. |
|
Meras Andrius Šatevičius |
Kas dirba Savivaldybėje? Savivaldybėje dirba Meras. Savivaldybės meras yra Andrius Šatevičius. Meras yra žmogus, kuris:
Rajonas yra visi maži miesteliai ir kaimai, kurie priklauso Trakų miestui. Su meru susitikti galite kiekvieną darbo dieną:
Jeigu norite susitikti su meru, Jūs turite iš anksto susitarti dėl susitikimo. Susitarti dėl susitikimo galima elektroniniu paštu. Elektroninio pašto adresas yra meras@trakai.lt |
|
Direktorė Dovilė Daudaitė |
Savivaldybėje dirba direktorė. Direktorė:
Direktorė yra Dovilė Daudaitė. |
| Savivaldybėje taip pat dirba ir kiti Savivaldybės darbuotojai. | |
|
Ką daro Savivaldybė? Savivaldybė rūpinasi, Kad Trakų rajone: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Išmokos yra pinigai, kuriuos duoda valstybė, kai žmonėms reikia pagalbos. Pavyzdžiui, pagalba žmogui, |
|
socialines paslaugas. Socialinės paslaugos yra pagalba žmonėms. |
|
|
Apie visus Savivaldybės darbus galite paskaityti interneto puslapyje. Paspauskite mėlyną nuorodą https://www.trakai.lt/ Tada Jums atsidarys |
|
|
Savivaldybės darbuotojai Jums gali padėti, jei:
|
|
![]() |
Kas yra skundas? Skundas yra pasakymas, kad kažkas yra blogai, pavyzdžiui:
Pavyzdžiui, skundas gali būti apie apsnigtą kelią, kurį reikia nuvalyti. Jūs galite parašyti skundą Savivaldybei. Kai Savivaldybė perskaitys skundą:
|
|
|
Kaip perduoti skundą Savivaldybei? Jeigu Jūs norite perduoti skundą Savivaldybei, jūs galite:
Savivaldybės telefono numeris yra 0 528 55 487.
Savivaldybės elektroninis paštas yra info@trakai.lt
Savivaldybės adresas yra Vytauto g. 33, Trakai, LT-21106. Jeigu laišką siųsite paštu, ant laiško voko užrašykite:
|
|
Kaip reikia rašyti skundą? Skundą rašykite lietuvių kalba. Skundą rašykite aiškiai ir suprantamai. Skundo lape parašykite savo:
Skundą pasirašykite. Jūsų parašas reiškia, kad šį skundą tikrai parašėte Jūs. |
|
|
Ką daro Savivaldybė, kai gauna Jūsų skundą? Kai gauna Jūsų skundą, Savivaldybės darbuotojai:
Pavyzdžiui, parašo Jums elektroninį laišką. Elektroninis laiškas ateina į Jūsų elektroninio pašto dėžutę kompiuteryje. |
|
|
Kaip gauti pagalbos iš Savivaldybės? Jeigu Jūs norite gauti pagalbos iš Savivaldybės, Jūs galite:
Savivaldybės telefono numeris yra 0 528 55 487. |
|
Savivaldybės elektroninio pašto adresas yra info@trakai.lt |
|
Savivaldybės adresas yra Vytauto g. 33, Trakai, LT-21106 |
|
|
Kada dirba Savivaldybė? Savivaldybė dirba:
|
|
|
Dieną prieš šventę Savivaldybė dirba viena valanda trumpiau. Per šventes Savivaldybė nedirba. Švenčių dienos yra:
|
|
|
Teksto originalą parengė Trakų rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus asmenų su negalia reikalų koordinatorė Jelena Marcinkevičienė Tekstą lengvai suprantama kalba rengė: Jelena Marcinkevičienė Tekstą vertino: Kristina Meigytė Koordinavo: Indrė Nagumanova Iliustracijų šaltiniai: Lengvai suprantamos kalbos simbolis: |
|



