Nuo 2024 m. lapkričio 4 d. UAB „Trakų vandenys“ pradėjo veikti gyventojų užklausų ir paslaugų centro sistema, kuri sukūrė naujas galimybes gyventojams lengvai ir greitai susisiekti su bendrove dėl įvairių tvarkymo ir priežiūros klausimų.
Sistema leidžia Trakų rajono savivaldybės gyventojams pranešti apie problemas visais rūpimais klausimais – nuo daugiabučių namų administravimo ir renovavimo iki vandens kokybės klausimų.
Įdiegus šią sistemą gyventojams atsivėrė platesnės galimybės pateikti pranešimus apie kilusias problemas įvairiais būdais: nuo skambučių ir SMS iki interneto platformos. Be to, pranešimų teikimo sistema sudaro galimybes gyventojams stebėti pranešimų eigą ir sprendimų priėmimą, gauti atnaujinimus SMS arba el. paštu. Šis inovatyvus sistemos įdiegimo sprendimas ne tik stiprina gyventojų ir UAB „Trakų vandenys“ ryšį, bet ir skatina skaidresnį, spartesnį ir efektyvesnį problemų sprendimą.
Dėl sistemos galite pasiteirauti: klientų aptarnavimo linija +370 528 52552, el.p. pagalba@trakuvandenys.lt
Savitarnos nuoroda Trakų Vandenys savitarna
UAB „Trakų vandenys“ informacija