
Rugpjūčio 28 d. vyks pedagoginės bendruomenės sueiga „Kuriame gerą mokyklą: inovatyvi pamoka / veikla ir aktyvus mokinys“ . Į renginį būtina registruotis. Registracija nurodyta programoje.
Trakų r. savivaldybės administracijos Švietimo skyrius
VšĮ Trakų švietimo centras
Trakų Vytauto Didžiojo gimnazija
Rajoninė pedagoginės bendruomenės sueiga
KURIAME GERĄ MOKYKLĄ: INOVATYVI PAMOKA / VEIKLA IR AKTYVUS MOKINYS
2019 m. rugpjūčio 28 d.
Trakų Vytauto Didžiojo gimnazija
PROGRAMA
9.00–9.30 Dalyvių registracija (susitikimo kava)
9.30–9.40 Sveikinimai
9.40–10.40 Apie pamokas Trakų rajone....(ne)laukiant rugsėjo, dr. Snieguolė Vaičekauskienė, projekto „Lyderių laikas 3“ konsultantė
10.40–11.00 Inovacijų diegimas ugdyme, Giedrius Vaidelis, mokymų vadovas
11.00–11.30 Viena ugdymo(si) diena Senųjų Trakų Kęstučio pagrindinėje mokykloje, Senųjų Trakų Kęstučio pagrindinės mokyklos lietuvių k. vyr. mokytoja Ernesta Trukšinaitė ir matematikos mokytoja Indrė Pigulevičienė
11.30–12.00 Kavos pertrauka
12.00–13.30 Edukacinės laboratorijos:
1. Sėkmingai besiugdantis vaikas (239 kab.)
Rūdiškių vaikų lopšelio-darželio„Pasaka“ priešmokyklinio ugdymo pedagogė Ingrida Karčiauskaitė
2. Pažinimas ir atradimas eksperimentuojant (205 kab.)
Lentvario pradinės mokyklos 2 d kl. mokytoja metodininkė Inga Silinienė
3. Aktyviai besiugdantis vaikas muzikinio ugdymo veikloje (241 kab.)
Rūdiškių vaikų lopšelio-darželio „Pasaka“ vyr. muzikos mokytoja Gražina Kerienė
4. Mąstymo mokyklos metodų taikymas lietuvių kalbos pamokose (322 kab.)
Trakų Vytauto Didžiojo gimnazijos lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė Sigita Misevičienė
5. Aktyvaus mokymo(-si) metodų taikymas integruotose pamokose (238 kab.)
Lentvario Motiejaus Šimelionio gimnazijos biologijos mokytoja metodininkė Lilija Sabolevskienė, matematikos vyr. mokytoja Jurgita Čekatauskaitė ir anglų k. mokytoja Julita Sabolevskytė
6. Grupinio darbo ypatumai pamokose (211 kab.)
Lentvario Motiejaus Šimelionio gimnazijos ugdymo skyriaus vedėja, etikos mokytoja metodininkė Daiva Prakapaitė ir istorijos mokytoja metodininkė Nijolė Mikalonytė
7. Informatinio mąstymo ugdymas(416 kab.)
VšĮ Edulandas, Inovatyvaus švietimo platforma
8. Nuodugnaus mokymosi taikymas per biologijos pamokas (309 kab.)
Trakų Vytauto Didžiojo gimnazijos biologijos mokytoja metodininkė Loreta Krinickienė
9. Mokymasis bendradarbiaujant (204 kab.)
VšĮ Edulandas, Inovatyvaus švietimo platforma
10. STEAM ugdymas Darniam vystymuisi (209 kab.)
VšĮ Edulandas, Inovatyvaus švietimo platforma
Į sueigą, edukacines laboratorijas būtina registruotis
Registracijos nuorodos:
1. „Sėkmingai besiugdantis vaikas” http://bit.ly/2Mvntd8
2. „Pažinimas ir atradimas eksperimentuojant” http://bit.ly/2KWqqQD
3. „Aktyviai besiugdantis vaikas muzikinio ugdymo veikloje” http://bit.ly/2KYPerq
4. „Mąstymo mokyklos metodų taikymas lietuvių kalbos pamokose” http://bit.ly/2Mu8Yqa
5. „Aktyvaus mokymo(-si) metodų taikymas integruotose pamokose” http://bit.ly/2KUPzv8
6. „Grupinio darbo ypatumai pamokose” http://bit.ly/2KUQ7Bc
7. „Informatinio mąstymo ugdymas” http://bit.ly/2Muqp9M
8. „Nuodugnaus mokymosi taikymas per biologijos pamokas” http://bit.ly/2MtkOk9
9. „Mokymasis bendradarbiaujant” http://bit.ly/2L3e21f
10. „STEAM ugdymas Darniam vystymuisi” http://bit.ly/2KZuv6O
Lyderių laiko projekto veiklas vienija šios nuostatos:
- Mokinių mokymasis yra švietimo lyderių epicentras, jį lydi visų kitų švietimo bendruomenės narių mokymasis. Lyderystės švietime paskirtis – sukurti tvirtesnį pagrindą mokinių mokymuisi;
- Švietimo lyderis pirmiausia yra lyderis mokymuisi, veikiantis kaip atsakingas, į darnaus vystymosi principus ir nuolatinį švietimo bendruomenės mokymąsi bei tobulėjimą susitelkęs profesionalas;
- Lyderystė traktuojama kaip procesas, o ne padėtis, kurią asmuo oficialiai užima organizacijoje.
Visi švietimo sistemos pokyčiai turi daryti poveikį mokinių mokymosi kokybei ir pasiekimams.