

Pagalba priimant sprendimus.
Pagalbą galima gauti Trakų rajone
 |
Pagalba priimant sprendimus
Kiekvieną dieną žmonės priima
sprendimus.
Priimti sprendimus reiškia nuspręsti,
ką Jūs norite daryti.
Pavyzdžiui, visi žmonės sprendžia:
- kokį maistą valgyti,
- kur mokytis ar dirbti,
- į kokį renginį eiti,
- kaip rūpintis savimi,
- už kokią kainą pirkti daiktus,
- ką apsirengti.
|
 |
Kai kuriems žmonėms yra sunku priimti
sprendimus.
Tokie žmonės gali gauti pagalbą.
Ši pagalba vadinasi pagalba priimant
sprendimus.
Žmogus, kuris padeda priimti sprendimus yra specialistas.
Specialistas Jums padės suprasti:
- ko Jūs norite,
- kaip padaryti tai, ko Jūs norite.
Pavyzdžiui:
- kokį maistą valgyti,
- kada eiti pas gydytoją,
- kokį darbą dirbti.
|
 |
Kas gali gauti pagalbą priimant sprendimus?
Pagalbą priimant sprendimus gali gauti:
- suaugę žmonės, kuriems yra 18 metų;
- suaugę žmonės, kuriems yra daugiau, nei 18 metų;
- žmonės su intelekto arba psichikos negalia;
Tai yra žmonės, kuriems sunku
suprasti sudėtingą informaciją.
- žmonės, kurių dalyvumas yra nuo 0 iki 55 procentų.
Tai reiškia, kad žmogus
gali dirbti tik truputį.
|
 |
Ar reikia už pagalbą priimant sprendimus mokėti?
Už pagalbą priimant sprendimus mokėti nereikia.
|
 |
Ką daryti, jeigu norite gauti pagalbą priimant sprendimus?
Jeigu Jūs norite gauti
pagalbą priimant sprendimus,
paspauskite žemiau esančią mėlyną nuorodą
Darbuotojai - Institucinės globos pertvarka.
Šiame interneto puslapyje rasite
specialisto:
- telefono numerį,
- elektroninio pašto adresą.
Specialistas Jums gali padėti.
Jeigu Jūs gyvenate Trakų rajone,
Jums reikia:
- skambinti arba
- parašyti elektroninį laišką
specialistui, kuris kuruoja Trakų rajoną.
Kuruoti reiškia rūpintis.
Specialisto
- telefono numerį ir
- elektroninio pašto adresą
rasite šiame interneto puslapyje
Darbuotojai - Institucinės globos pertvarka.
|
 |
Kodėl pagalba priimant sprendimus yra svarbi?
Pagalba priimant sprendimus yra svarbi,
nes, padeda:
- išmokti rūpintis savimi,
- išmokti priimti sprendimus,
- aktyviai dalyvauti įvairiose veiklose.
Pavyzdžiui, dirbti.
|
Tekstą lengvai suprantama kalba rengė Jelena Marcinkevičienė.
Tekstą redagavo Inga Daraškienė.
Tekstą vertino Kristina Meigytė.
Vertinimą koordinavo Indrė Nagumanova.
Iliustracijų šaltiniai:
https://pixabay.com/
https://www.freepik.com/
https://www.istockphoto.com/
© European Easy-to-Read Logo: Inclusion Europe.
Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Daugiau informacijos rasite čia:
www.inclusion-europe.eu/easy-to-read
Informacija atnaujinta: 2026-03-06