Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
Prireikus priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
Prireikus valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
Koordinuoja ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ugdymo procesą ir analizuoja, kaip tenkinami vaikų ugdymo poreikiai savivaldybėje pagal Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu savivaldybių institucijoms nustatytą kompetenciją bei teikia visuomenei, Švietimo ir mokslo ministerijai pagal kompetenciją informaciją, rengia pranešimus savivaldybės institucijoms.
Rengia savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, administracijos direktoriaus, skyriaus vedėjo įsakymų, raštų, susijusių su darbo sritimi, projektus pagal Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo savivaldybės institucijoms nustatytą kompetenciją, vykdo jų įgyvendinimo priežiūrą.
Analizuoja ir vertina, kaip švietimo įstaigos formuoja vaikų sveikos gyvensenos (maitinimo) bei saugaus eismo įgūdžius, teikia pasiūlymus.
Nagrinėja įstaigų, asmenų prašymus, skundus, pasiūlymus, imasi veiksmingų priemonių išaiškintiems ar nurodytiems trūkumams bei pažeidimams pašalinti ir dalyvauja piliečių, institucijų prašymų, pareiškimų ir skundų rajono švietimo įstaigų veiklos klausimais tyrime.
Koordinuoja pradinio ugdymo mokyklų 2 ir 4 klasių mokinių žinių tikrinimą naudojantis diagnostinių ir standartizuotų testų instrumentais. Nacionalinio egzaminų centro apibendrintus testų rezultatus pateikia suinteresuotoms grupėms.
Rengia Švietimo skyriaus mėnesio planus ir tikrina, kaip yra vykdomi Švietimo skyriaus vedėjo įsakymai, aukštesnių ir savivaldybės institucijų teisės aktai.
Vykdo kuruojamų sričių švietimo stebėseną pagal savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtintą Savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą.
Analizuoja švietimo įstaigų veiklos kokybės įsivertinimo procesus ir remiantis įsivertinimo bei veiklos kokybės išorės vertinimo duomenimis, konsultuoja vadovus numatant tolimesnės veiklos gaires bei rengiant tobulinimo planus.
Konsultuoja kuruojamų švietimo įstaigų vadovus rengiant ugdymo procesą reglamentuojančius dokumentus (nuostatus, ugdymo planus, strateginius ir veiklos planus, kt.) ir stebi jų įgyvendinimą, analizuoja veiklos pokyčius ir būklę.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
darbo patirtis – pedagoginio darbo patirtis;
darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai.
Atitikimas kitiems reikalavimams:
turėti ne mažesnę kaip 3 metų švietimo organizavimo ir (ar) priežiūros patirtį, įgytą viešojo administravimo institucijoje, arba 3 metų vadovaujamo darbo patirtį pareigybėje, kurią einant atliekamas darbas yra laikomas pedagoginiu.