Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
sudaro ir tikslina asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą ar jo sąlygų pagerinimą, sąrašus, tvarko asmenų, pageidaujančių apsigyventi ir gyvenančių laikinajame būste, tarnybiniuose butuose, apskaitą;
sudaro savivaldybės gyvenamųjų patalpų nuomos sutartis ir vykdo savivaldybės socialinio būsto nuomos sutarčių laikymosi kontrolę; apskaičiuoja nuomos mokesčio dydį;
kontroliuoja susidariusias skolas už nuomojamą socialinį būstą ir teikia pasiūlymus dėl skolų likvidavimo;
organizuoja valstybės remiamų būsto kreditų ir papildomų lengvatų asmenims, gavusiems lengvatines paskolas gyvenamiesiems namams, butams statyti ar pirkti, teikimą;
nagrinėja asmens (šeimos) pajamų ir turto deklaracijas ir nustato teisę į valstybės remiamus būsto kreditus bei subsidijas kredito daliai padengti, išduoda tai patvirtinančias pažymas arba rašytinį atsisakymą išduoti tokią pažymą;
tvarko tuščių tinkamų gyventi patalpų apskaitą, išnuomoto savivaldybės socialinio būsto apskaitą;
rengia dokumentus ir organizuoja negyvenamųjų patalpų ar kitų statinių, esančių skyriaus žinioje, nuomą, suteikimą patikėjimo teise ar pagal panaudos sutartis, nuomos ir panaudos sutarčių sudarymą, atnaujinimą bei nutraukimą;
atlieka viešųjų pirkimų pirkimo organizatoriaus funkcijas, pagal kompetenciją rengia informaciją metiniam viešųjų pirkimų planui sudaryti, planuojamų viešųjų pirkimų aprašymus (su vertėmis), viešuosius pirkimus apklausos būdu;
informuoja ir konsultuoja gyventojus lengvatinių paskolų gavimo ir įrašymo į asmenų, turinčių teisę į socialinį būstą sąrašus, klausimais;
organizuoja, tvarko ir ruošia dokumentus, reikalingus gyvenamųjų patalpų bei jų priklausinių privatizavimui Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išnuomoti tikslais;
rengia savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, administracijos direktoriaus įsakymų projektus savivaldybės būsto ir socialinio būsto klausimais;
pagal kompetencija dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
nagrinėja gyventojų, įmonių, įstaigų ir organizacijų pareiškimus, skundus bei pasiūlymus skyriaus kompetencijos klausimais;
tvarko dokumentų bylas pagal suderintą ir patvirtintą Dokumentacijos planą;
pagal kompetenciją bendradarbiauja ir keičiasi informacija su savivaldybės administracijos struktūriniais padaliniais bei kitomis savivaldybės institucijomis;
atlieka kitus su Skyriaus veikla susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekti Skyriaus tikslai.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) ar jam prilygintą arba aukštąjį koleginį su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą.
būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, valstybės ir savivaldybių turto valdymą, savivaldybės socialinio būsto nuomos procedūrų veiklą, valstybės paramą būstui įsigyti veiklą;
mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer;
sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti taikyti dokumentų rengimo, raštvedybos taisykles.