Specialistas, įgyvendindamas Skyriaus uždavinius, atlieka šias funkcijas:
priima išregistruotų juridinių asmenų ir jų padalinių veiklos dokumentus nuolatiniam ir ilgam saugojimui, tikrina jų įforminimą ir bylų sudarymą;
kontroliuoja juridinių asmenų bei jų padalinių archyvinių dokumentų saugojimą bei savalaikį jų perdavimą savivaldybės archyvui;
nustatyta tvarka aprašo, sistemina, šifruoja dokumentus, pildo fondų apskaitos dokumentus;
kontroliuoja saugomų dokumentų būklę, esant būtinumui, organizuoja jų restauravimą bei konservavimą;
rengia atrinktų naikinti dokumentų aktus, nustatyta tvarka juos derina savivaldybės DEK ir teikia tvirtinti;
teikia siūlytinus dokumentų saugojimo terminus archyvo DEK;
dalyvauja savivaldybės DEK nustatant dokumentų istorinę, mokslinę bei praktinę vertę bei jų saugojimo terminus;
rengia archyvo pažymas, dokumentų išrašus, kopijas, juos apskaito, rengia atsakymus į piliečių prašymus;
dalyvauja rengiant savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių bylų nomeklatūras, archyvo darbo bei raštvedybos norminius ir metodinius dokumentus;
savo kompetencijos ribose vykdo kitus vienkartinius savivaldybės administracijos direktoriaus, Dokumentų valdymo skyriaus vedėjo pavedimus.