Specialistas, įgyvendindamas Skyriaus uždavinius, atlieka šias funkcijas:
nustatyta tvarka perduoda savivaldybės merui ir/ar administracijos direktoriui (direktoriaus pavaduotojui) savivaldybės priimamajame, veikiančiame ,,vieno langelio” principu, registruotą korespondenciją, vadovo vizuotus dokumentus nustatyta tvarka perduoda vykdytojams;
kontroliuoja ar laiku savivaldybės administracijos valstybės tarnautojai ir darbuotojai vykdo pavedimus, primena jiems vykdymo terminus, periodiškai (kas savaitę) teikia informaciją Dokumentų valdymo skyriaus vedėjui ir administracijos direktoriui (direktoriaus pavaduotojui) apie įvykdytus (neįvykdytus) pavedimus;
nustatyta tvarka registruoja siunčiamus dokumentus ir siunčia juos adresatams;
sudaro mero ir/ar administracijos direktoriaus darbotvarkę, reguliuoja piliečių ir kitų asmenų priėmimo pas merą, mero pavaduotojus, administracijos direktorių (direktoriaus pavaduotoją) srautus;
kviečia į mero, mero pavaduotojų, administracijos direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo rengiamus posėdžius, pasitarimus jų dalyvius, juos registruoja;
organizuoja svečių priėmimą;
mero ir/ar administracijos direktoriaus pavedimu spausdina dokumentus; tvarko archyvą, ruošia bylas archyviniam saugojimui;
savo kompetencijos ribose teikia informaciją telefonu ar asmeniškai besikreipiantiems piliečiams;
savo kompetencijos ribose vykdo kitus vienkartinius savivaldybės mero, administracijos direktoriaus, Dokumentų valdymo skyriaus vedėjo pavedimus.