Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
renka ir teikia Gyventojų registro tarnybai duomenis apie Lentvario seniūnijos gyvento ų deklaruotą gyvenamąją vietą;
registruoja ir teikia Gyventojų registro tarnybai duomenis apie išvykimą iš Lietuvos Respublikos;
išduoda pažymas apie deklaruotą gyvenamąją vietą;
išduoda pažymas patalpų savininkams;
išduoda pažymas apie mirusio asmens paskutinę deklaruotą gyvenamąją vietą;
išduoda pažymas apie išvykusio į užsienį asmens deklaruotus duomenis;
renka ir teikia duomenis apie gyvenamosios vietos neturinčius asmenis;
priima, registruoja prašymus bei teikia sprendimus dėl deklaruotos gyvenamosios vietos duomenų taisymo, keitimo, naikinimo;
teikia Gyventojų registui internetu pateiktas atvykimo bei išvykimo deklaracijas;
atlieka patikrinimą dėl asmens deklaruotos gyvenamosios vietos duomenų naikinimo; 6.1.11. rengia gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų tvarkymo bylas saugojimui: 6.2 .išduoda gyventojams pažymas apie šeiminę sudėtį;
bendradarbiauja su Trakų r. PK Migracijos poskyriu gyventojų registro klausimais;
vykdo gautus paklausimus iš Vaiko teisių apsaugos tarnybos bei Policijos komisariato;
išduoda charakteristikas;
ruošia nurašymo aktus seniūnijoje naudojamoms medžiagoms ir buities reikmenims nuia-yti, 6.7.teikia pasiūlymus savo veiklos klausimais;
tekia seniūnui savo veiklos ataskaitas;
rengia seniūno organizuojamų viešųjų pirkimų dokumentus;
pagal kompetenciją nagrinėja gyventojų prašymus;
Įgyvendindamas savo uždavinius ir funkcijas, specialistas bendradarbiauja su savivaldybes administracijos darbuotojais.