Zina Piraškevičienė

Vyriausioji specialistė
  • rengia pažymas apie įstaigos veiklos istoriją ir dokumentų sutvarkymą, apskaitos dokumentus – apyrašus, vykdo bylų apskaitos kontrolę, sudaro bylų apskaitos dokumentų bylas;
  • rengia savivaldybės institucijų, administracijos skyrių dokumentacijos plano  projektus, dokumentacijos plano papildymų sąrašo projektus ir teikia juos derinti teisės aktų nustatyta tvarka;
  • rengia administracijos direktoriaus įsakymų projektus, raštus archyvo tvarkymo klausimais;
  • suveda bylų sudarymo suvestinius duomenis pagal dokumentacijos planą, dokumentacijos plano papildymų sąrašą, kitus nustatytus apskaitos dokumentus;
  • ruošia atleistų darbuotojų asmens bylas archyviniam saugojimui; 
  • siekdamas užtikrinti Savivaldybės administracijos archyvinių dokumentų tvarkymą ir apskaitą, organizuoja dokumentų ekspertų komisijos darbą, atlieka kartu su kitais struktūriniais padaliniais dokumentų vertės ekspertizę (dokumentų įvertinimą ir atrinkimą saugoti ar naikinti), surašo dokumentų naikinimo aktus, teikia juos derinti teisės aktų nustatyta tvarka;
  • organizuoja trūkstamų bylų ar dokumentų paiešką, surašo prarastų dokumentų aktus;ruošia įstaigos nuolat saugomų veiklos dokumentų perdavimo valstybės archyvui aktus teisės aktų nustatyta tvarka, peržiūri ir sutvarko perduodamus dokumentus;
  • priima likviduotų įstaigų, kurių steigėjas yra taryba, archyvinius dokumentus saugojimui; 
  • siekdamas asmens teisių įgyvendinimo, išduoda saugomų dokumentų pagrindu pažymas apie darbo stažą, dokumentų patvirtintas kopijas, išrašus, kitus oficialius dokumentus asmenų prašymuose nurodytų juridinių faktų nustatymui;
  • ruošia  likviduotų įstaigų, kurių dokumentai saugomi savivaldybėje, dokumentų naikinimo aktus, teikia juos derinti teisės aktų nustatyta tvarka;
  • tikrina ir vizuoja savivaldybės administracijos struktūrinių ir teritorinių padalinių, kurie pagal nuostatus atlieka jiems pavestas administravimo funkcijas, dokumentacijos planus, dokumentacijos plano papildymų sąrašus, apskaitos dokumentus, dokumentų naikinimo aktus;
  • tikrina savivaldybės kontroliuojamų įmonių dokumentacijos planus, apskaitos dokumentus, dokumentų naikinimo aktus ir teikia dokumentus derinti administracijos direktoriui, formuoja  savivaldybės kontroliuojamų įmonių priežiūros bylas; 
  • konsultuoja administracijos darbuotojus, savivaldybės kontroliuojamų įmonių darbuotojus, likviduojamų savivaldybės įstaigų, nevalstybinių organizacijų, privačių juridinių asmenų darbuotojus ir teikia jiems metodinę pagalbą archyvinių dokumentų tvarkymo klausimais, siekdamas užtikrinti teisės aktų, reglamentuojančių dokumentų tvarkymą, apskaitą, įgyvendinimą;
  • pagal kompetenciją dalyvauja komisijų darbe;
  • teisės aktų nustatyta tvarka nagrinėja gyventojų, įmonių, įstaigų ir organizacijų pareiškimus, skundus bei pasiūlymus;
  • siekdamas nuolatinio darbo gerinimo, teikia pasiūlymus padalinio vadovui, savivaldybės institucijų vadovams;
  • vykdo kitas teisės aktų numatytas funkcijas ir tiesioginio vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti institucijos strateginiai tikslai.