Į pradžią

Trakų rajono savivaldybės administracija, Savivaldybės biudžetinė įstaiga,
Vytauto g. 33, LT- 21106 Trakai,
tel. (8 528) 51 527, faks. (8 528) 53 140, el.paštas
info@trakai.lt.
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre,
kodas 181626536

Į pradžią El.paštas Svetainės žemelapis
Neįgaliesiems
Savivaldybė

Svarbūs dokumentai
Nuotraukos

 

 

 

 

 

 
 
 

 

 
Gyventojams
Verslininkams
Nevyr. organizacijos
Trakai pristatyti Pasaulinėje turizmo parodoje ITB 2010 Berlyne
Kurortų ir kurortinių vietovių  turizmui siekiama plačiau atverti Vokietijos rinką

 

Kovo 14 dieną Berlyne baigėsi  penkias dienas  vykusi didžiausia pasaulyje turizmo paroda „ITB“. Parodų miestelio plotas įspūdingas – 160 tūkst. kv. metrų. Parodoje buvo akredituota per 7200 žurnalistų, iš jų  per 1600 iš 90 užsienio šalių. Poilsio visame pasaulyje galimybes pristatinėjo 11098 parodos dalyviai iš beveik 200 valstybių. Lankytojams ITB Berlyne yra puiki galimybė pažinti visą pasaulį per keliolika valandų,  puiki vieta sužinoti apie naujas tendencijas, koncepcijas ir bendradarbiavimo galimybes - ir sustiprinti esamus turizmo verslo ryšius.

Kasdien per radiją ir daygybę TV kanalų vokiečiai buvo kviečiami apsilankyti šioje parodoje. Per penkias dienas  parodą aplankė per 110000 turizmo specialistų iš viso paslaulio, per 180000 lankytojų - potencialių turistų iš Berlyno, kitų Vokietijos miestų, daug lankytojų traukiniais atvyko iš kaimyninės Lenkijos, Danijos, Olandijos.

 

Parodos išvakarėse kovo 9 d. Lietuvos Respublikos ambasadoje Berlyne įvykusiame seminare aptarta, kaip aktyviau pristatyti mūsų šalyje teikiamas kurortų ir kurortinių vietovių sveikatinimo įmonių teikiamas paslaugas. Vokiečių ekspertai suteikė vertingų patarimų, padėsiančių į Lietuvą pritraukti vokiečių turistų. Anot turizmo rinkodaros agentūros "von FORMAT" vadovo Danielio S. Menzelio, Lietuva gali pasigirti ir gražia gamta, ir gerai išvystyta, atnaujinta turizmo infrastruktūra. Deja, eksperto nuomone, stabiliam turistų srautui sukurti ir išlaikyti vien to nepakanka.

"Dabar, kai turite aukštos kokybės materialiąją infrastruktūrą, reikia pasirūpinti tuo, kas sudaro nematerialią turisto, ypač SPA paslaugų vartotojo pojūčių dalį", – sakė specialistas. – "Vokiečių turistai nori, kad po kelionės atgaivą jaustų ne tik jų kūnas, bet ir siela, todėl jie mielai grįš patys ir rekomenduos kitiems poilsio vietas, kuriose jie pajuto išskirtinį asmenišką požiūrį, šilumą ir svetingumą."

Anot Ūkio ministerijos Turizmo politikos skyriaus vedėjos Lidijos Bajarūnienės, sveikatos turizmas taps svarbia šiuo metu kuriamos Nacionalinės turizmo plėtros programos 2010–2013 m. ir numatomos ilgalaikės turizmo strategijos dalimi. "Ekspertų praktiniai patarimai labai svarbūs, nes siekdami Lietuvos SPA sektoriaus pripažinimo galime remtis Vokietijos ir kitų šalių, kur sveikatos turizmas yra išvystytas, patirtimi, ypač SPA paslaugų klasifikavimo ir sertifikavimo klausimais", – sakė ministerijos atstovė.

 

Be to, seminaro  dalyvaviai  su Baltijos turizmo centro Berlyne vadovu Marcu Burgdorffu, padedami Ūkio ministerijos ir ambasados, sutarė pradėti  Lietuvos SPA paslaugų populiarinimo Vokietijoje projektą ir pirmiausia pasirūpinti tikslinių rinkų apibrėžimu ir informacijos šioms rinkoms sklaidos bei pažintinių turų organizavimu.

 

Šių metų ITB parodoje didelio turizmo profesionalų ir žurnalistų dėmesio sulaukė originaliu dizainu išsiskyręs Lietuvos stendas. Lietuvai parodoje atstovavo Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos, Trakų,  Vilniaus, Kauno savivaldybės, kelionių agentūros ir organizatoriai, viešbučiai bei Lietuvos kaimo turizmo ir Lietuvos SPA asociacijos.

 

Pirmą parodos dieną Lietuvos turizmo galimybės ir svarbiausi renginiai buvo pristatyti spaudos konferencijoje. Per 250 užsienio žiniasklaidos, turizmo verslo  atstovų domėjosi, kokie pagrindiniai renginiai šiais metais vyks didžiausiuose Lietuvos miestuose, Trakų kurortinėje vietovėje  ir pajūrio kurortuose, kaip Lietuva ruošiasi 2011-aisiais metais vyksiančiam Europos vyrų krepšinio čempionatui. Po spaudos konferencijos dalyviai buvo pakviesti į Lietuvos  stendą kur originaliai buvo pristatytas Lietuvos kulinarinis paveldas.

 

Pristatyme dalyvavio Lietuvos ambasadorius M.Butkus,  kiti Lietuvos ambasados Vokietijoje darbuotojai, LR Ūkio ministerijos atsakingi darbuotojai.  „Vokietijos turizmo profesionalai ir keliautojai vis geriau žino mūsų šalį. Dauguma stende apsilankiusių turizmo profesionalų ir potencialių keliautojų teiravosi labai konkrečių dalykų apie Lietuvą, o ypatingai apie Vilnių, Trakus, Kauną, Kuršių Neriją.

 

Parodos metu surengti susitikimai su Vokietijos ir kitų šalių turizmo verslo kompanijomis, žiniasklaidos – televizijos kanalų CNN, EuroNews, žurnalų „Mair Dumont“,kelionių vadovo po Baltijos šalis „Nelles Guide“, internetinių puslapių „Joobili.com“, „Europa-touristik.de“, „Travel-Reportage.com“ atstovais, su turų operatoriais iš Vokietijos, Lenkijos, Rusijos, D.Britanijos,   Čekijos, Slovakijos, Indijos,  Olandijos ir kitų šalių.

 Vokietijos keliautojus taip pat domina dviračių turizmas, kelionės kemperiais. Lietuvos stende jiems buvo suteikiama išsami informacija vokiečių kalba, buvo dalinami specialūs leidiniai. Manome, kad sėkmingas Lietuvos prisistatymas parodoje turės įtakos ne tik garsinant Lietuvos, kaip turistams patrauklios šalies, vardą, bet ir didinant turistų srautus iš Vokietijos“, - pasakojo Valstybinio turizmo departamento direktoriaus pavaduotojas Juozas Raguckas.

Vokietijos žiniasklaidos atstovus ir turistus ypatingai sudomino naujiena apie atnaujintus skrydžius iš Vokietijos į Lietuvą. Užsienio žurnalistai akcentavo, kad tiesioginiai skrydžiai iš Berlyno, Frankfurto, Hamburgo, Brėmeno ir Diuseldorfo paskatins Vokietijos turistus aplankyti Lietuvą. Žurnalistai taip pat pabrėžė, kad atstumas tarp Lietuvos ir Vokietijos yra labai nedidelis, o kelionė trunka vos pora valandų.

Vokietija yra viena iš prioritetinių Lietuvos rinkų. Pernai Vokietijos turistai sudarė beveik 15 procentų visų Lietuvos apgyvendinimo įstaigose apsistojusių svečių. Vokietijos turistai pirmauja pagal praleidžiamų nakvynių Lietuvos apgyvendinimo įstaigose skaičių.

ITB Berlin lankytojams - puiki galimybė susitikti su turizmo verslo partneriais, aptarti bendrų projektų galimybes.

Trakų turizmo informacijos centro ( TIC)  ir miesto partnerio Marlborko TIC atstovai susitiko ITB parodoje, apsilankė vieni kitų stenduose, apsikeitė suvenyrais ir aptarė jau šių metų artimiausius bendrus turizmo rinkodaros  projektus. Trakiečiai jau pakviesti dalyvauti vasaros viduryje   Malborko miesto šventėje, kur turės galymybę pristatyti Trakų krašto turizmo paslaugas. Į šią šventę atvyksta tūkstančiai turistų iš visos Lenkijos.

Lenkijos turizmo paslaugos buvo pristatomos vienoje didelėje parodos halėje, vieningas regionų stilius, parodos dalyvių rūbai, didžiulėje  schenoje pastoviai buvo pristatoma Lenkijos regionų kultūra, kulinarinis paveldas. Poilsiauti žiemą Lenkijoje kviečia didžiuliai originalūs stendai centrinėje  traukinių stotyje, o tai, kad 2010 metai Lenkijoje paskelbti Šopeno metais  jau sužinome iš reklaminio tento, kuris   apgaubia didžiulį pastatą centrinėjė Berlyno gatvėje Unter den Linden, visai greta Brandenburgo vartų.  Bendraujant su kolegėmis iš Malborko  TIC-o sužinojome, kad Lenkijoje ir pačiame Pomorskie regione didžiulis dėmesys skiriamas turizmo paslaugų pristatymui užsienyje, tam kad prisikviesti potencialų turistą atvykti poilsiauti pas juos. Pasitelkiami įvairūs  informacijos platinimo kanalai – užsienio tinklalapiuose ( panašūs kaip LT Delfi) – baneriai, informacija geležinkelio, metro  stotyse, oro uostuose.  Reklama turi ilgai mirgėti potencialiam lankytojui prieš akis, kad įsimintų ir pasirinktų būtent mus iš gausybės aplinkui mirgėte mirgančių reklamų.

Daugiau... 
http://www.malbork.pl/index.php?option=content&task=view&id=3740&Itemid=2

Kasdieną parodos dalyviams buvo leidžiamas žurnalas anglų / vokiečių kalbomis " The official ITB daily/12 march 2010/ FVW DAILY". Kiekviename numeryje buvo Lietuvos reklama, kviečiama apsilankyti Lietuvos stende.  Kas labai džiugu, trečiajame numeryje nedidelis, bet intriguojančiu pavadinimu straipsnis „ Kurgi pagaliau tie Trakai yra?“. Gretimai stende įsikūrę estai ir švedai stebėjosi, kad apie juos nieko nėra, o apie tokį mažą miestelį Trakus net straipsnis  yra. Šis žurnalas buvo leidžiamas per 15000 tiražu, kasdien naujas numeris, platinamas tarp turizmo verslo , regionus reprezentuojančių parodos dalyvių.


Lietuvą atstovavo - Valstybinis turizmo departamentas, Trakų, Vilniaus ir Kauno TIC-ai , kaimo turizmo ir SPA asociacijos,  įvežamojo turizmo kelionių agentūros. Stendas buvo įrengtas už ES lėšas. Kiekvienam parodos dalyviui reprecentaciniai kaštai ( spaudos konferencija, kulinarinio paveldo pristatymas stende, reklaminiai straipsniai parodos žurnaluose)  sudarė  nuo 6  iki 3 tūkst. litų.

 

Išsamiau apie šią parodą galite pasiskaityti šioje nuorodoje: http://www1.messe-berlin.de/vip8_1/website/Internet/Internet/www.itb-berlin/englisch/index.html

Laima Balčytienė
Trakų TIC direktorė
528-51138

naujas
Rajonas
Naujienų prenumerata
Renginių kalendorius


 

 
 
 

 
 
 
 
 
 

 

 

 

© Trakai. Visos teisės saugomos. El. paštas: info@trakai.lt Kopijuoti ir platinti www.trakai.lt skelbiamą informaciją be autorių sutikimo draudžiama
Informacija interesantams teikiama telefonais (8 528) 55 487 ir (8 528) 51 527. Dėl netikslumų svetainėje skambinti telefonu (8 528) 53 177.
Svetainę sukūrė Idamas. Panaudotas SmartWeb